Prime





Komedi/Romantik från 2005.

Andra gången jag ser den här, ÄLSKAR DEN!
Det finns rätt få "Komedi/Romantik" filmer som jag verkligen gillar.

Den handlar om 37-åriga Rafi, nyskild som går regelbundet hos sin Terapeut Lisa.
Hon träffar genom en kompis 23-åriga David som fattar intresse för varandra.
Hon vill först inte ge sig in i ett förhållande pga hans låga ålder, men hon inser att han gör henne lycklig.
Lisa ser också hur lycklig hon är och får höra allt om deras sexliv och väldigt detaljerade beskrivningar om hans penis. Men så visar det sig att David är Lisas son, vilket bara Lisa vet.. OSV!

Åh, jag bara älskar den här filmen. Den är jättemysig (finns för få mysiga filmer)
Meryl Streep är så jävla rolig och jag älskar Bryan Greenberg nu, He's like so hot.
Nejmen, Filmen är mer komisk än romantisk. Suits for everyone!
Så, En söndag och inget att göra? SE DEN HÄR!

Rating: 8/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0